Содержание

12880

Зміст

12880

Гайд з налаштування та оптимізації реклами на Амазон (2021). Оголошення Sponsored Products

14.02.2022

22 хвилин

middle

Альона

PPC team lead

Амазон – найбільший маркетплейс у США та країнах Європи з 310+ млн активних покупців і 12+ млн товарів (і це без урахування книг, алкоголю та послуг). При цьому на початку роботи досить складно отримати трафік і перших клієнтів органічно.

Щоб вирішити це завдання, в 2012 році Амазон запустив Amazon Sponsored Products ads – внутрішні таргетовані оголошення з платою за клік. Запит на їхнє налаштування поступово зростає, тому якщо ви ще не освоїлися з Amazon РРС – саме час це виправити!

Взагалі на Амазон є 2 типи реклами: Sponsored Products та Sponsored Brands.

Класифікація реклами на Amazon Ads

№1. Sponsored Products

  • оголошення показується у видачі під час пошуку схожих товарів;
  • є автоматичні кампанії (система сама налаштовує ткргетинг) та ручні (таргетинг за ключами, товарами, категоріями);
  • підійде і новим компаніям без трафіку, і досвідченим продавцям, які хочуть збільшити своє охоплення;
  • одне оголошення – один товар.

№2. Sponsored Brands

  • оголошення показується у видачі під час пошуку схожих товарів;
  • доступно продавцям, які зареєстрували бренд у реєстрі Amazon Brand, виробникам, видавцям книг та агентствам;
  • одне оголошення може містити до трьох товарів.

Ми сьогодні зосередимося на першому типі Sponsored Products. 

Як працюють оголошення Sponsored Products

Товари, що спонсуються, схожі на пошукові або торгові оголошення Google Shopping за принципом роботи.

Рекламодавець задає ключові слова для таргетингу, налаштування бюджету і так далі

Покупець бачить оголошення у видачі під час пошуку аналогічних товарів

На кліку потрапляє на сторінку з детальним описом товару

Головна причина використання спонсорованих оголошень – можливість підвищити охоплення на старті роботи.

На старті роботи з Амазон у продавця немає рейтингу, на який впливають, зокрема, відгуки на товар і на продавця, плюс додавання у вішліст — тобто фактори, які не можна заробити з першого дня на маркетплейсі. Отже, товари що неспроможні з’явитися зверху органічної видачі; охоплення у них буде мінімальним. Саме це провисання на старті і допомагає запобігти спонсорованій рекламі Amazon, яка відразу дає приплив трафіку.

Згодом це позитивно (хоч і побічно) впливає на органічний рейтинг Амазон: клієнти залишають відгуки, продавець отримує фідбек, товари додаються до списків бажань, що позитивно позначається на рейтингу.

Ось як працює вся схема:

  • зростає трафік →
  • зростають продажі →
  • в результаті цього товари піднімаються в органічному рейтингу, що ще збільшує охоплення →
  • можна виділитись у дуже конкурентоспроможних товарних категоріях, як електронна техніка, фурнітура, медичне обладнання →
  • оплата відбувається за моделлю pay-per-click і приносить не тільки оплачувані кліки, але й безкоштовні покази, що впливають на впізнаваність, в тому числі →
  • збільшується траст за рахунок отримання відгуків →
  • швидко стає зрозумілою ефективність просування товару на маркетплейсі загалом: якщо рекламний трафік не приносить хороших результатів (читай, продажів), можливо, цей товар не затребуваний для цієї аудиторії чи майданчика.

Так що якщо ваші товари ще не відображаються в органічній видачі Amazon так високо, як вам заманеться, розгляньте можливість налаштування Sponsored Products.

Визначення мети реклами

Щоб зрозуміти, чи має сенс зараз запускати рекламні оголошення на Амазоні, дайте відповідь собі на кілька питань:

  1. У мене є новий продукт, який я хочу просунути в Amazon?
  2. Мої продукти сезонні і їх потрібно просувати в моменти підвищеного попиту?
  3. Я планую збільшити видимість своїх товарів на різдвяні свята, чорну п’ятницю та інші сезони підвищеного попиту?
  4. У моїй сфері зростає конкуренція? Я хочу бути №1 у ніші та використовувати всі способи для зростання?
  5. У мене є набір товарів-«локомотивів», які можуть продаватись краще, ніж зараз?

Якщо ви відповіли «так» хоча б на кілька запитань, то, ймовірно, рекламу має сенс запускати.

Щодо цілей: з них починається будь-яка робота, реклама на Амазон не виняток. Найчастіше мета реклами – збільшити продаж, підвищити середній чек, знизити вартість залучення клієнта, збільшити видимість товару в органіці (за рахунок отримання трафіку → конверсій → відгуків).

Формулювати цілі можна за традиційною SMART-методикою, деталізуючи конкретний результат, вимірність, досяжність, значимість та терміни.

Підготовка до налаштування Amazon PPC

Перед налаштуванням рекламної кампанії на товари в Amazon важливо:

№1. Отримати “Buy Box”. Buy Box – це форма на сторінці продукту, де клієнти можуть почати процес покупки, додавши товар у свій кошик.

Buy Box на Амазон для рекламодавців

Якщо у вас унікальний товар, то проблем із отриманням Buy Box не буде. Якщо товар не унікальний і ним торгують інші продавці, система Amazon за рядом факторів вибирає того чи іншого продавця і відкриває для нього «Buy Box».

№2. Перевірити лістинг (оформлення) товарів:

  • заголовок (тайтл) має містити ключові слова. Чим ближче ключ до початку, тим більше його «вага»;
  • опис (дескрипшн) має бути структурованим, містити інформацію про властивості та переваги товару, ключові слова;
  • буллети – основні властивості товарів, які можна описувати у формі вигод для покупця (дієтичний → допомагає не набирати вагу);
  • ключові слова корисно перерахувати і органіці, і реклами.

У деяких моментах робота над листингом (з заголовком та описом, зокрема), нагадує роботу над фідом для Google Shopping, тому прийоми для товарних оголошень також можуть бути корисні.

№3. Продумати зниження ціни на початковий період роботи з маркетплейсом. Нижчі ціни допомагають швидше отримати перші продажі та збільшити траст сайту, що особливо важливо для нових магазинів на Amazon.

Що щодо демпінгу? Етичність чи неетичність демпінгу — питання суто корпоративної культури. У практиці зниження цін до відвертого демпінгу зустрічається.

Налаштування реклами Sponsored Product Amazon

Логіка та стратегії продуктової реклами в Amazon схожі на товарну рекламу в Google Ads. У Amazon є автоматичний і ручний таргетинг, яке за своєю суттю нагадує аналогічні в Google.

  1. Автоматичний таргетинг – це коли ви вибираєте товари, які хочете рекламувати в кампанії/групі, та мінус-слова для них. Далі система сама вирішує, за якими пошуковими запитами показувати оголошення в пошуковій видачі (виглядає як картка товару) або на сторінках яких продуктів (як дисплей-оголошення).
  2. Ручний таргетинг – це коли ви самі задаєте націлення на ключі, категорії або товари.

Щоб створити рекламну кампанію, відкрийте Amazon Seller Central → вкладка Advertising → Campaign Manager.

Налаштування реклами Sponsored Product Amazon

Нажміть Create campaign.

Налаштування реклами Amazon

Виберіть Sponsored Products.

Типи рекламних кампаній на Амазон

На цій сторінці задаються основні налаштування:

  • назва. Радимо схему <назва товару/категорії> — <тип таргетингу (Automatic/Manual/Keywords/Product/Category)>, наприклад Category1 — Manual targeting. Структуровані назви спрощують навігацію та керування кампаніями в інтерфейсі;
  • дата старту та закінчення кампанії за необхідності. Автоматичний запуск та закінчення особливо зручні для тимчасових кампаній, присвячених спеціальної дати;
  • денний бюджет: ми рекомендуємо на старті брати тестову суму, достатню для отримання статистики. На наш досвід, середній СРС в Amazon – 0,5-1,5 $. Ми радимо встановлювати бюджет 15-20 $: це дозволить не витратити зайве та за 5-6 днів отримати достатньо даних для подальшої оптимізації;
  • портфоліо – це свого роду папка з рекламними кампаніями, спосіб згрупувати їх за потрібною ознакою, наприклад, на кшталт кампанії, категорії товарів і не тільки. Взагалі, портфоліо необов’язково, цей крок можна пропустити. Але воно стане в нагоді для зручнішого аналізу, плюс, на всі кампанії в портфоліо можна встановлювати загальний бюджет.

Приклад! Якщо ви хочете окремо аналізувати різні типи таргетингу, створіть 4 портфоліо:

  • автоматичний;
  • keywords targeting;
  • product targeting;
  • категорії targeting.

У портфоліо додайте відповідні кампанії. Після запуску ви зможете переглядати згруповану статистику по всіх чотирьох типах таргетингу.

Назва типу Category1 — Manual targeting дозволяє швидко орієнтуватися у списку кампаній під час керування або перегляд статистики
Назва типу Category1 — Manual targeting дозволяє швидко орієнтуватися у списку кампаній під час керування або перегляд статистики

Наступне налаштування – таргетинг. Ви можете вибрати Manual (ручний) або Automatic (автоматичний).

Таргетинг на Амазон
Ручний таргетинг дозволяє таргетуватися на ключові слова, товари або категорії; автоматичний - тільки встановити мінус-слова для підвищення якості трафіку

Існує практика запуску одночасно кількох типів кампаній: і автоматичних, і ручних. Це дозволяє в більш короткий термін отримати статистику для аналізу та подальшої оптимізації. Так автоматична кампанія набирає статистику пошукових запитів і потім дає ідеї за новими ключовими словами для ручної кампанії.

Якщо ви вибираєте автоматичний таргетинг, наступний крок можна пропустити. Якщо ручний, то система запропонує варіанти на основі інформації про ваш продукт та категорії. Їх також можна використовувати як підказку для укладання списку мінус-слова.

Компанії з націленням на ключові слова

ВАЖЛИВО! Далі ми продовжимо налаштування за умови, що ми вибрали таргетинг на ключові слова. Трохи нижче ви знайдете інструкцію, як налаштовувати кампанії з таргетингом на товари або категорії. А поки що – Sponsored ads з націленням на keywords!

Після вибору типу націлювання система запропонує задати налаштування групи:

  • назва: рекомендуємо писати тип чи назву товару;
  • товар(и): кожен товар потрібно вибрати вручну. Список ID, як у Google Ads, вставити не вийде.

Групи об’яв у Amazon PPC можуть містити максимум 1000 ключових слів. У 99% випадків цього достатньо.

Налаштування реклами Amazon
Назва групи = назва продукту або категорії, залежно від структури кампанії

В Amazon PPC є 3 стратегії призначення ставок:

  • Dynamic bids – down only: система знижує ставки в момент, коли конверсія є малоймовірною.
  • Dynamic bids — up and down: система знижує ставки в момент, коли конверсія є малоймовірною, і підвищує максимум у 2 рази, коли конверсія найбільш ймовірна.
  • Fixed bids: встановлена вами ставка.

Найчастіше використовують останні дві.

Dynamic bids — up and down та Fixed bids дозволяють ефективно керувати ставками та отримувати хорошу віддачу від рекламних кампаній
Dynamic bids — up and down и Fixed bids позволяют эффективно управлять ставками и получать хорошую отдачу от рекламных кампаний

Перевірте, щоб таргетинг був встановлен на ключі:

Таргетинг на Амазон

Після цього можна задати і самі ключові слова для ручного таргетингу рекламних оголошень:

Ключові слова в рекламних кампаніях в Амазон
Вкладка Suggested – пропозиції Амазон за ключами, Enter keywords – введення вручну, Upload file – шаблон та завантаження ключів у файлі

На скрині видно кілька вкладок:

  • Suggested. Це слова, запропоновані Амазон на основі обраних товарів. Якщо вкладка порожня, насторожіться: можливо, потрібно замінити назву та опис товару, а також інші атрибути, які допоможуть зрозуміти системі, яку ви пропонуєте. Ці ключі додаються в широкому типі відповідності, що не підходить рекламодавцям, зате вони можуть послужити ідеєю для розширення ключових слів;

Важливо! Зверніть увагу: система не завжди пропонує релевантні ключові слова. Не клацніть кнопку Add all (Додати все), якщо ви не переглянули весь список і не оцінили релевантність варіантів.

  • Enter keywords – ввести ключі вручну. Можна вибрати широку, фразову чи точну відповідність;
  • Upload file — шаблон для завантаження ключових слів із файлу та форма для самого завантаження.

Типи відповідності ключових слів в Амазон

Типи відповідності ключових слів для реклами Amazon схожі на типи відповідності в Google Ads.

Широка відповідність — це коли будь-який пошуковий запит, у якому є всі слова із ключа, викликає показ оголошення. Оголошення буде показано за зміненого порядку слів, наявності орфографічних помилок; якщо використані схожі варіанти написання, синоніми та інші подібні слова.

Фразова відповідність дозволяє показувати оголошення у пошукових запитах, у яких використовуються ключові слова у вказаному порядку. Якщо ви намагаєтеся продати футболки Nike, ви можете використовувати ключове слово “футболки Nike” як фразову відповідності. Тоді система може показувати оголошення в пошукових запитах “жіночі футболки Nike” або “футболки Nike для чоловіків”.

Точний тип відповідності використовується для максимально точної відповідності ключовому слову. Оголошення відображатиметься лише у випадку, якщо в рядку пошуку введено точне ключове слово.

Як використовувати типи відповідності в Амазон

В Амазоні, як ми вже писали, часто під час першого запуску тестують все й одразу. Те саме стосується і ключових слів.

Роботу з ними можна починати з широкої відповідності, щоб зібрати більше статистики та пошукових запитів, а вже потім замінювати на нові ключові слова у фразовій чи точній. Це не поганий і не хороший варіант – його важливо тестувати, щоб робити висновки щодо ефективності конкретно для вас.

Також є думка, що не варто витрачати час і гроші на фразову відповідність — достатньо збирати трафік та пошукові запити за допомогою широкої відповідності, а потім додавати запити, що конвертують.

Ми вважаємо, що важливо тестувати всі типи відповідності ключових слів і знаходити найбільш вдалий варіант для кожної ситуації. Досвід, який спрацював у американського продавця колекційних книг, може не спрацювати для українського продавця футболок. Тести та їх аналіз – ключ до успіху. На наш досвід, немає однієї вірної стратегії: вистрілити можуть і окремі кампанії, і одна під усі товари. 

Наприклад, якщо у нас 7 категорій і на кожну категорію створено окремі кампанії за типами таргетингу (ключи, автомат, товари, категорії), то це вже 28 кампаній. Чимало, правда? Ми в таких випадках не робимо сегментацію за типами відповідності. Управляти сотнею кампаній у рамках одного проекту явно неефективно.

А от якщо просувається 1 тип товару, його налаштування можна сегментувати за окремими кампаніями – звичайно, якщо ви розумієте, навіщо це робите і що далі аналізуватимете.

Аналіз – це головне. Якщо на виході ви отримуєте статистику і не знаєте, що з нею робити… Ймовірно, щось не так.

Мінус-слова в Amazon PPC

Додавання мінус-слів на рівні групи – останній крок у налаштуваннях. Тут лише 2 типи відповідності — фразова та точна.

Мінус-слова в Amazon PPC

Скопіюйте свій список у форму → натисніть «Launch campaign» → кампанія з однією групою готова!

Мінус-слова можна додавати потім у вже працюючу кампанію чи групу — вони доступні на обох рівнях.

Як збирати ключові слова для реклами в Амазоні

Як збирати ключові слова для Амазон PPC:

  • за допомогою опрацювання підказок із пошукового рядка сайту;
Як збирати ключові слова для реклами в Амазоні
  • за допомогою Google Keyword Planner;
  • за допомогою FindKeywords Tool;
  • через сервіс MerchantWords.

Загальна логіка складання семантичного ядра схожа на збирання ядра для Google Ads.

Для реклами на Amazon важливо зібрати 3 групи слів:

  • ключові слова з точним збігом під назвою товару. Наприклад, “new balance women trainers” “new balance MG87”;
  • ключові слова з близьким описом товару. Наприклад, Women running shoes, best running shoes;
  • околоцільові ключові слова. Наприклад, “sport shoes”, “snickers”.

Рекомендуємо розпочинати роботу зі словами точними та близькими до товару, у разі відсутності трафіку додати навколоцільові ключові слова.

У роботі ми часто використовуємо структуру, аналогічну SPAg в торгових кампаніях Google Ads. Візуально її можна уявити так:

Рекламна кампанія

Ad Group 1

Keyword 1

Keyword 2

Keyword 3

Keyword 4

Keyword 5

Product 1
Ad Group 2

Keyword 6

Keyword 7

Keyword 8

Keyword 9

Keyword 10

Product 2
Ad Group 3

Keyword 11

Keyword 12

Keyword 13

Product 3

Також ви можете додавати і кілька товарів в одну групу — це має сенс, коли ваші товари відрізняються, наприклад, тільки за кольором. Такий підхід зручний для управління та аналізу.

Наприклад, якщо ми створюємо кампанію для кросівок Nike, у ній будуть групи за типами товарів: Air, Cortez, Zoom, NikeCourt тощо. Також можна організувати сегментацію за статтю людей, яким призначений товар, поділивши або кампанії на чоловічі/жіночі кросівки, або окремі групи в рамках однієї кампанії.

Щоб додати нову групу, зайдіть у Кампанію → перша вкладка — це групи.

Створення групп обяв

Таргетинг на товари та категорії

Таргетинг на товари та категорії – це щось на кшталт дисплей-кампаній у Google Ads. Якщо використовувати їх, то користувачі, зацікавлені у схожих товарах, під час перегляду товарів інших продавців бачитимуть рекламу вашої пропозиції.

Цей варіант може добре спрацювати, якщо ваш товар вже має рейтинг і він вищий, ніж у товару-конкурента, на сторінці якого показується оголошення. А також у випадку, якщо рейтинг не гірший, а ціна нижча.

Компанія спонсорованих товарів з націленням на товари та категорії на початку створюється так само, як і кампанія з націленням на ключові слова. Різниця в тому, що на етапі націлювання ви вибираєте другий варіант – Product targeting.

Після ви можете конкретизувати свій вибір і налаштувати націлення або на товари, або на категорії:

  • Categories (перша вкладка): вибираєте категорії товарів, у яких хочете показуватися, а Амазон сам вибирає конкретні товари, на сторінках яких відображатимуться оголошення;
  • Individual products (друга вкладка): вибираєте конкретні товари, сторінках яких хочете показуватися. Тут можна вибрати не тільки товари прямих конкурентів, але також і товари, які користувачі зможуть купити спільно з вашим. Якщо ви продаєте обкладинки для електронних книг, їхню рекламу можна показувати на сторінках самих електронних книг – це супутній товар, тому оголошення з таким розміщенням можуть добре спрацювати.

На основі вибраних товарів Amazon може запропонувати варіанти категорій та товарів для націлення; Доступні опції будуть зібрані на вкладці Suggested.

Важливо! Перед вибором перегляньте всі запропоновані варіанти: система іноді підкидає хороші ідеї, інколи ж не зовсім правильно визначає варіанти. Крім того, можна скористатись пошуком.

Для кампаній з таргетинг на товари або категорії ми зустрічали 2 ефективні варіанти структур:

  • 1 кампанія = 1 група на категорії + 1 група на товари;
  • окремі кампанії на товари та категорії.

Важливо! Не грає ролі, який тип націлювання ви вибрали, але після запуску рекламної кампанії необхідно почекати кілька днів. На відміну від Google Ads, в Амазоні статистика оновлюється не дуже швидко: дані про продаж підтягуються протягом 72 годин.

Управління та статистика кампаній Amazon PPC

Перша вкладка, як ми згадували вище, це групи – вони ж Ad Groups, де ви можете переглядати дані по групах і створювати нові.

Давайте розглянемо інші вкладки:

  • Placements: показує, в якій частині Amazon показувалося оголошення: у верхній частині пошукової видачі, на товарних сторінках, в інших частинах пошуку. Тут же можна настроювати коригування ставок для різних місць розміщення;
Статистика рекламних кампаний в Амазон
  • Negative keywords: мінус-слова на рівні кампанії;
  • Campaign settings: налаштування кампанії, частину яких можна змінювати;
Налаштування реклами в Амазон
  • Advertising reports: саме тут знаходиться звіт за пошуковими запитами та інші і єдиний варіант переглянути їх – завантажити!

    Важливо! Звіт можна завантажити максимум за останні 2 місяці. Максимальний діапазон дат для статистики, який можна вибрати вручну – 90 днів. Далі статистика відображається лише за «Весь час».

Звіти з реклами в Амазон

Без завантаження можна переглядати статистику за товарами та ключовими словами. Для цього відкрийте Advertising reports → потрібна група рекламних оголошень.

Статистика за товарами та ключовими словами.

Перша вкладка – Ads – оголошення, вони ж товари. Тут можна переглянути статистику за доданими товарами до групи, а також додати інші товари. Ця вкладка багато в чому буде знайома користувачам Google Реклами: вся інформація разом, на вкладці оголошень можна побачити статистику по існуючих оголошеннях, і створити нові.

Друга вкладка – Таргетинг. Це якраз ключові слова, додані до групи.

Зверніть увагу, що редагувати слова не можна. Можна лише додати нові. Старі слова можна поставити на паузу або архівувати (це як видалити, але вони продовжать висіти в обліковому записі і мозолити очі). Видалити слова повністю, щоб вони не відображалися ніде, не можна.

Важливо! Архівовані слова розархівувати не можна.

Інші вкладки:

  • Negative targeting, мінус-слова;
  • Ad group settings, налаштування групи;
  • Advertising reports, звіти. Звіти тут ті самі, що й на рівні кампаній, оскільки Амазон ще не навчився розділяти їх — він вивантажує всі кампанії разом.


Метрика ACOS для оцінки кампаній Амазон

При оцінці результатів Amazon PPC зустрічається цікавий показник ACOS, який не так часто використовується в інтернет-маркетингу. Давайте розберемося, що це та з чим його їдять.

ACOS (Ad Cost Over Sales) — це відсоток від продажу одиниці товару, витрачений реклами, тобто метрика, яка оцінює ефективність, рентабельність реклами на Амазон. Свого роду аналог ROAS із всесвіту Google Ads.

Формула ACOS:

ACOS = (Total Ad Spend / Total Product Sales) * 100%.

Наприклад:

  • витрати за ключовим словом – 25 $;
  • дохід 100 $;

Отже, ACOS = (25$ / 100$) * 100% = 25%. Якби ми рахували метрику для Google Реклами і працювали з ROAS, наш результат був би ROAS = (100 $ / 25 $) * 100% = 400%.

Що важливо розуміти:

  • ROAS — чим більше значення, тим краще: що вище число, то вище рентабельність;
  • ACOS — чим менше значення, тим краще: що вище число, то нижча витрата реклами.

Для першого та другого випадку це означає, що з кожних 0,25 $, витрачених на рекламу, рекламодавець отримує 1 $.

Рекомендації щодо стратегії та оптимізації рекламних кампаній Sponsored Products на Amazon

Щоб запуск та ведення рекламних кампаній проходив успішно, використовуйте парочку корисних прийомів та стратегій:

  • запустіть автоматичну кампанію першою: це дозволить отримати актуальні ціни за клік у ніші (що потрібно для подальшого прорахунку чистової рекламної кампанії), та актуальні дані щодо частотності запитів у ніші. Бюджет 15-20 $ на день; тривалість 5-10 днів;
  • Після автоматичної кампанії запустіть вручну. Вважайте бюджет за формулою (CPC/Conv.rate) * Quantity of sales per month. Тобто умовно, якщо вам потрібно продати 40 одиниць товару, де тестова кампанія показала cpc = 2$, а conv.rate = 5%, то місячний бюджет = (2/0,05) * 40 = 1600$;
  • після запуску тестових кампаній та отримання даних приведіть рекламний обліковий запис за структурою до такого виду:
    • автоматичні кампанії, де 1 група = 1 товар. Мета – отримувати нові дані за запитами для подальшого опрацювання;
    • ручна beta-кампанія, де 1 група = 1 товар (з ключовими словами у фразовому та широкому типах відповідності);
    • ручна alpha-кампанія, де 1 група = 1 товар (з ключовими словами точної відповідності).

*Такий підхід використовується і для Alpha/beta-кампанії в Google Ads

  • оптимальний варіант, якщо групи буде зроблено за принципом SPAg. Також допускається об’єднання подібних товарів у одну групу, тобто. 1 група може містити 5-6 товарів та 10-30 ключових слів;
  • якщо кампанія за принципом SPAg працює добре (приносить конверсії з хорошим рівнем ACOS), то для збільшення охоплення можна додати ручні кампанії, де 1 група = 1 категорія товарів та 1 група = 1 бренд;
  • завжди оптимізуйте лістинг товарів (title, description, bullets, keywords), щоб забезпечити показ об’яв для релевантних пошукових запитів. Якщо у вас є досвід роботи з фідами Google Shopping, використовуйте прийоми для них при оптимізації лістингу;
  • під час оптимізації, якщо ціна за клік ключового слова перевищує цільове значення, її потрібно знижувати доти, доки не буде досягнуто бажаного співвідношення між витратами та продажами. Формула розрахунку target CPC: ціна товару * маржа * коеф.конверсій * норма інвестицій;
  • якщо ключове слово не генерує покази та кліки, то на короткий період потрібно збільшити ставку на нього та перевірити його ефективність;
  • якщо після проробки лістингу та тестування різної CPC ключове слово не працює, його краще видалити з рекламної кампанії. Такий самий принцип і з товарами: якщо ви протестували кожен товар і не отримали прибутку, його варто видалити та сфокусуватися на інших продуктах;
  • постійно працюйте з мінус-словами. Загальний принцип роботи схожий на той, який використовується в Google Ads. Система в Amazon не розпізнає мінус-слова у множині, артиклі. Як і в Google Ads, можна додавати слово або фразу (фразову або точну відповідність);
  • крос-мінусівка – це важливо! За однакових ставок точна відповідність має пріоритет над фразовим, фразове має пріоритет над широким. Для кращої керованості деякі фахівці рекомендують усі ключові слова з кампанії Exact додати до кампанії Phrase як мінус-слова (у точній відповідності), а всі слова з кампанії Phrase — до кампанії Broad (у фразовій відповідності).

Всі лайфхаки та поради світу не допоможуть досягти приголомшливих результатів у короткий період, зате наполеглива робота допоможуть. Успіхів вам на цьому нелегкому, але цікавому шляху – і хорошого прибутку з ROI!

Бажаєте поділитися своїми прийомами для Amazon PPC? Пишіть у коментарях!

Цікаві інші статті про роботу з Amazon? Ставте ♥ та пропонуйте свої теми там же 🙂

Зробіть платне просування на Amazon максимально ефективним
Підберемо товари, допоможемо оформити лістинги, проведемо тести. Просунемо в органічному ранжируванні і запустимо рекламу
Наш менеджер зв'яжеться з вами та узгодить завдання та цілі вашого бізнесу
Денис Березкін
Менеджер по роботі з клієнтами
Понравилась статья? Оцените ее:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Альона

PPC team lead

Магістерка з маркетингу, закінчила ДНУ ім. Олеся Гончара. Познайомилася з пінгвінами під час SEO-курсу, на заняттях з основ контекстної реклами від шеф-пінгвіна Миколи Скоропадського. Пізніше проходила спеціалізовані курси по ремаркетингу і Google Tag Manager. Постійно працює на зарубіжному ринку: США, Канада, Австралія, Великобританія, країни Євросоюзу з рекламою на англійській мові; просуває проекти з Росії і Казахстану. Ідейний автор і консультант при розробці Panda Software, один з продакт-менеджерів Komondor; найактивніший автор блогу. За час роботи зросла з Junior до Middle РРС-фахівчині та PPC team lead.

Ми використовуємо куки, щоб зробити Penguin-team зручніше і корисніше для вас

Мінімум слів. Максимум діла.

В одному листі на місяць

  • Тільки важливі новини
  • Найсвіжіші статті
  • Актуальні вакансії

В версии 3.0.0

  • новые сервисы: Ubersuggest (NeilPatel), Spyfu и другие;
  • автосохранение списка минус-слов в рабочей области;
  • авторизация для хранения данных в аккаунте;
  • списки типовых минус-слов;
  • возможность хранить пользовательские списки минус-слова в расширении для дальнейшего применения в аккаунте;
  • англоязычный и русскоязычный интерфейс.

Основные комбинации

  • LeftMouseClick для добавления слова, повторное нажатие - для удаления
  • LeftALT + LeftMouseClick - для сбора фраз
  • LeftALT + S - для поиска слов

In version 3.0.0

  • new services: Ubersuggest (NeilPatel), Spyfu and others;
  • autosave of a negative keywords list in the workspace;
  • authorization for storing data in the account;
  • generic negative keyword lists;
  • the ability to store custom lists of negative keywords in the extension for further use in your account;
  • English and Russian interface.

Key combinations

  • LeftMouseClick to add a word, press again - to delete
  • LeftALT + LeftMouseClick - to collect phrases
  • LeftALT + S - for words searching

В версии 2.0

  • 2 режима выдачи ключевых слов:
  • быстрая выдача - аналогична выдаче Google Planner, но найденные результаты включают каждое слово из введенной в поиск фразы;
  • полная выдача - расширенная выдача, которая включает поиск по дополнительным релевантным фразам, но найденные результаты также включают каждое слово из введенной в поиск фразы.
  • Обновленный файл выгрузки ключевых слов Excel:
  • выгрузка локаций в удобном формате для загрузки в Editor;
  • обновленный шаблон для создания объявлений.
  • Полный список локаций.
  • Группировка отчетов по проектам.
  • Устранена ошибка с задержкой в 30 секунд.
  • Новые фильтры для получения релевантной выдачи.
  • Копирование минус-слов.

In version 2.0:

  • 2 modes of keywords search result:
  • quick search result - is similar to one of Google Planner , but the results found include every word of the phrase entered in the search;
  • full search result - extended search result that includes search on additional relevant phrases, but the results found also include every word of the phrase entered in the search.
  • Updated Exces Keyword Upload File:
  • uploading of locations in a convenient format for uploading to Editor;
  • updated template for creating ads.
  • Full list of locations.
  • Grouping of reports on the projects.
  • Fixed an error with a delay of 30 seconds.
  • New filters for getting relevant search results.
  • Copying of negative keywords.

Кілька кроків до роботи в Penguin-team

1 Заповніть форму
2Додайте резюме
3Пройдіть тест
1.Кліків 259, показів 3 515. Чому дорівнює CTR?
2.Відвідувань на сайті 874, конверсій 16. Чому дорівнює коефіцієнт конверсії?
3.Що таке СРА?
4.CTR 4,03%, кліків 240. Чому дорівнює число показів оголошення?
5.Витрат 20 158, конверсій 63. Чому дорівнює вартість конверсії?

Кілька кроків до роботи в Penguin

Заповніть форму

Прикрепите резюме:

Укажите ФИО

Компания

Укажите e-mail

Укажите телефон

Введите пароль


Уже есть аккаунт?